these boots are (not) made for walking

Jag köpte filt för ett tag sen och har pysslat lite, eller mest har väl Noah pysslat. Jag har någon slags tröskel jag måste komma över innan jag väl kommer mig för att göra något. I varje fall, i helgen nu testade jag att göra babyskor utifrån det här mönstret. Jättefina bilder på bloggen och lätt att förstå, men inget jag skulle rekommendera. Skorna är fina, men de passar inte om de ska användas. Lovis får precis på sig dem (gjorde om mönstret utifrån hennes fötter, dvs sulan var lite större än hennes fot), men de sitter konstigt och sådär. Men kanske någon som har en liten bebis vill ha dem? Jag kan ta bort L-et för det är inte helt fastsatt än. Hör av er i såna fall! Har ni något annat mönster på babyskor i filt så hör också av er, även om ni har babyhjälm-mönster ;)
 

Kommentarer
Postat av: afewsmallbruises.blogg.se

Men shit vilka mysiga! De ser ju helgosiga ut, såna skulle jag vilja ha att värma fötterna i... har du mönster för storlek 41? ;)

Men skämt åsido.. får inte ni babyhjälm från bvc? Eller det kanske är olika från kommun till kommun.. eller ålder. Vi fick ju vår nyss :)

Svar: Hm, vad menar du med babyhjälm? Jag menar en sån mössa som man knyter under hakan ;) Men vi får ingen babyhjälm (alltså som skydd, om du menar det?) alls från BVC, här är det dunka i huvudet som gäller!
lillasyskon.webblogg.se

2012-09-15 @ 22:15:39
URL: http://afewsmallbruises.blogg.se/
Postat av: zandra

Hejsan. Såg en sådan fin blöjförvaring du har gjort och blev helt kär. Du skulle inte kunna sy en till mig mot betalning? Mvh Zandra

2012-10-31 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0