if you're too school for cool

Idag började skolan. Föreläsning om farmakologi. Kan meddela att nu märker jag att jag är gravid, är så satans inihelvete trött. Sov tre timmar igår eftermiddag, nästan åtta inatt men somnade ändå på föreläsningen och nästan när jag kom hem. Är så trött nu så att om jag blundade skulle jag somna sittandes. Nåväl. Här är min mage (och mina BRÖST!!!!)




Och här är några saker som gör mig glad




Måste skaffa photoshop igen så man kan pilla lite under tråkiga stunder. I och för sig lär det väl inte finnas några sådana nu när jag börjat plugga igen. Hann i varje fall med att göra stuvade makaroner och stekt falukorv, samt detta som nu står i ugnen...:)


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0