Sjukskriven

Ja, då hinner man med en del timmar framför datorn. Speciellt när vissa dagar inte innehåller mer än soffliggande. Just nu är jag inne också läser mycket om AP, attachment parenting, eller nära föräldraskap. De tankarna ligger ganska nära mina egna när det gäller föräldraskap. Jag tror inte så mycket på metoder och måsten, utan jag tror att det som känns rätt oftast är rätt. Det jag är inne och läser på om nu är BLW. Sjalbärande och samsovning är inget nytt, det fanns med när Noah var liten också, men detta är nytt för mig! Här är ett blogginlägg om just BLW för de som är nya för det. :)


Med tanke på att Noah hade (har) ganska mycket problem med magen så är det här nog något för oss. Får se hur det känns när det är dags, men man kan aldrig veta för mycket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0