Stiltje

Veckorna drar sig långsamt förbi. Idag är v 10+3 :) Ungefär 2 veckor kvar tills vi får göra vårt KUB :) Det känns super, ser fram emot det. Jag förutsätter att allt är bra, men är beredd på överraskningar också. Tänk om det skulle vara två därinne, fy vad spännande! Men bara att få se lilla klumpen, så himla spännande :) Imorgon jobbar jag kväll och vips så är det bara 3 jobbveckor kvar! Helt sjukt vad denna sommar försvunnit snabbt, och tro mig, jag klagar inte det minsta med tanke på hur jag mått...

Idag har jag dock mått ganska bra. Tog en primperan imorse, mådde lite sådär under förmiddagen. Men under eftermiddagen har det varit jättebra, och jag har till och med bakat bullar. Hade blivit en bild om inte kameran hade laddat ur lagom tills bildtagningen ;) Nåväl!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhhh hoppas det är tvillingar! :D

2011-07-22 @ 11:47:22
URL: http://moonforce.wordpress.com
Postat av: idlisa

Hej, du har inte skrivit på ett tag. Hoppas allt är bra?

Kram

2011-08-04 @ 05:21:04
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0