Astrid Lindgrens värld

Som jag skrev tidigare var vi på minisemester. Här kommer en bildbomb från vårt lilla äventyr :)



Här har vi kommit till stugan och Noah har claimat den ;)


Noah på polisstationen på ALV


Det fanns tjyvar som låg och sov i fängelset...


Nils Karlsson Pysslings hus. Liten Noah!

N
Bästa stunden på hela resan tror jag. Noah får skaka hand med Alfred först och sedan med Emil själv. Lycklig pojke kan jag lova!


Mamma var med och lekte! ;)


Noah drog över barnen fram och tillbaka. Helst skulle ingen annan hjälpa till heller.


Vet inte varför men Noah skulle slicka på blommorna. Efter besöket i Värmland har han fått för sig att man kan äta allt växtligt.


Blodsockerfattig pöjk som väntar på maten (som var riktigt bra!)


Blodsockerfattig pöjk som tröttnat på att M tar kort hela tiden. "INGA FLER KORT" sa han här när M försökte få honom att le :)


Maten gick ned vill jag lova!


Mjölken gick det lite sämre för, men roligt hade han i varje fall!


"Markus... Ska jag slicka på din kamera?"


Mor och son i mitten av labyrinten . Vilken bedrift!


Detta är dag nr 2, när Noah hjälper Alfred att anlägga en liten rabatt :)


Emil var också med och övervakade. Lycklig pojke!


Åh, här var ett av korten M lyckades ta på Noah innan han tröttnade...


Noah på Lilla Gubben efter Pippi-föreställning :)


Inte-stöta-marken-banan


Inte nudda vattnet heller...


Noah "Klang" M ;)

Pust vilket jobb det är att få upp bilder. Har helt klart valt fel bloggplattform :) Nåväl! Hoppas ni gillade bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0