Första dagen på jobbet!

Positivt: Inget illamående, inga kg+, sjukhuskläder är rymliga.
Negativt: Stundom krävande jobb, risk för våld, blir så lätt anfådd nu!

Har läst att slag mot magen oftast inte påverkar barnet. Jag menar, om det värsta skulle hända. Med larm och på en relativt lugn avdelning känner jag mig ändå inte speciellt orolig. Mest orolig för att göra fel i skarpt läge. Larmet går ju därborta i alla fall någon gång i veckan. Aja! Hoppas de jag jobbar med är trevliga!

Imorgon em åker vi till Arvika och då ska vi berätta! Nu: lunch och promenad till jobbet! :)

Kommentarer
Postat av: idlisa

Åååh det måste vara så sjukt svårt att hålla sig för att berätta :)



Hur ska du avslöja nyheten?



Kul att du skaffat en extra blogg så man kan följa dig :)

Kram

2011-06-16 @ 21:10:27
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0