Glöm att jag sa något..

Jaha. DUMT att skriva sådär om illamåendet. Självklart slog det till med full kraft igår. Fy satan vad jag mådde illa igår. Och morning sickness? Vem har kommit på det? Hela-dagen-och-natten-sickness. Trodde jag skulle vara tvungen att gå upp och spy inatt. Usch :( Illamående är en så fruktansvärt jobbig känsla. Imorse måsse jag bra. Nu har jag varit och lämnat lillkillen på dagis och då slog det till som bara den. Nu mår jag jätteilla igen. Tog på mig åksjukebanden och väntar på UNDER!

Någon som har något annat tips mot illamåendet? Annars får jag hålla tummarna för att det går över. Kommer inte klara att jobba hela sommaren och plugga hela hösten om jag mår såhär varje dag. Hua :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0