Illamående

Vet att många tycker att det är ganska skönt att må illa, för att det liksom hör till. Man känner sig lugnare eftersom man känner symptom. Så känner inte jag. Blä och fy, det känns enbart jobbigt som fasiken. Vaknade nu och mår... ja, inte jätteilla, men mår ändå illa. Får lite panik och ont i magen, orkar inte och har INTE möjlighet att ligga och må illa i flera veckor! Förhoppningsvis går det övr av lite mat. Men först ska jag till tandläkaren...

 

Såna här tänkte jag mig, åksjukeband. Fast de i Sverige är ju inte alls lika fina som de här, haha :) Någon som provat och kan rekommendera/avråda mig från att köpa? Några andra tips mot illamåendet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0