Jobba!

Pust. Ett par jobbiga dagar. Har varit borta mycket och min dator har blivit inlämnad på lagning så jag får skriva på M's konstiga tangentbord. Tar SKITALÅNG tid. Det är pekfingervalsen som gäller. Nåväl.

Bebis-update: NADA. Mår lite lite illa på morgonen. Har ej ökat ett hektogram i vikt, men magen är lite mer svullen än vanligt både morgon och kväll. En svag tryckande känsla i bröstet då och då. UNDERBART. Vecka 5 (nej, 6 idag ju!) och redan halsbrännekänningar. Jag har ALDRIG haft halsbränna innan eller efter min senaste graviditet. Elaka bebis! Jobbar annars på som vanligt. Lite rädd i matsalen för att någon patient ska sticka en kniv i min mage eller så. Men det är ju ungefär som att tveka innan man går över övergångsstället, för det KAN ju komma en bil.

Tänker att det kanske kanske kanske kan vara en tjej och att det är därför jag mår så bra! HOPPAS VA! Ska till BM (barnmorskan) om ett par timmar för inskrivningssamtal. Sedan är det bara att vänta. Slutet av juli/början av augusti borde jag få göra det första ultraljudet :)

Längtar tills det kan komma egna bilder på bloggen! ;)

Kommentarer
Postat av: Ayse

Hej hej! Vad skönt att du får må bra. För mig är det tvärtom, och jag funderar på om det är en pojke jag väntar då. Med min flicka mådde jag underbart.

Och med min pojke mådde jag skiiit. Blä. :(



Ha en trevlig dag. /Ayse

2011-06-22 @ 10:27:53
URL: http://graviditetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0