Frukostmys

Vaknade vid sex med ont i ryggen. Kanske inte är så konstigt med tanke på att det känns som att jag spenderar cirka 90% av all min tid liggandes. I varje fall de senaste dagarna, som varit sådär... Blir påverkad av vädret och det är ju rätt trist. Då blir mitt humör också ganska trist. Gaskade upp mig lite igår efter att ha hämtat finpojken på dagis i varje fall och lagade mat och tände ljus. Blev disneyfilm och mat i soffan igår. Mys! ♥

Men nu är det som sagt var frukostdags för mig och lillen. Senare idag ska vi iväg och träffa mina systrar och äta lunch innan jag ska till min psykolog. Bra att komma ut lite och träffa folk!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Ser att du använder photoscape, visst är det roligt? :)

2011-11-02 @ 13:32:45
URL: http://burlezque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0