Vill

Var och handlade lite igår. Skulle egentligen få hem en babysitter och babykläder, men kom hem med väldigt lite. Två pyjamas, två strumpbyxor, ett par byxor och en tunika i stl 62. Får ångest av att handla bebiskläder på något sätt - vad behöver jag? Blir tokig. Babysitter blidde det ingen för det fanns ingen snygg som såg bekväm ut. Hatar babysitters - de är alla i äckligt plastigt material. Vill ha en sån med ställbar rygg som bebis kan ligga och mysa i redan från början :)

Har även beställt hem symaskinen från min mor, så jag kan sätta igång och sy en blöjautomat. För de som inte vet vad det är så är det en sånhär:



Däri lägger man blöjor. Tänkte sy fast fickor på utsidan av min så jag kan ha tvättlappar däri också, och bethanpen eller vad vi nu väljer att ha. Den ska hängas på en krok i badrummet och vara fin och praktisk :)

Planerar även för Noahs födelsedag och julafton. Dags att sätta igång snart. Behöver ha något som fördriver tiden nu, för det börjar redan bli jobbigt att gå och vänta. Speciellt när man är rädd och orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0