Bröst!

Brösten växer som bara den. Har redan bytt upp mig ett par storlekar under graviditeten. Tyvärr är mina bröst alldeles för stora för att klämma in dem i en klen Lindex eller HM-bh. Igår köpte jag en Carriwell-graviditetsbh som jag kan sova i. Supermjuk och superskön. Men eftersom jag bara har en BH just nu som passar, så har jag bestämt mig för att köpa några till. Men vi testar och kör på amningsbhar, kanske (förhoppningsvis) passar de efter förlossningen när brösten växt klar och kanske gått tillbaka något igen. Hoppas hoppas! Dessa två hittade jag på en sida som säljer amningsbhar i England, fraktar till Sverige för bara 1£.  665 kronor för båda, vilket känns helt okej *tipstips* (de har inte bara stora storlekar, utan alla möjliga!)


BH utan bygel från Hotmilk (Heidi Klums märke) i strl 70G

 

Denna är jag kääääär i! En fin amningsbh liksom! I min storlek! Hallelujah! Tycker den är så himla himla fin! Bravado i 70 H/I- så denna BÖR jag kunna ha efter bebis ankomst! :)




Kommentarer
Postat av: Karin

Gud jag våndas verkligen för när jag kommer bli gravid om några år. Jag har liksom G kupa nu, vart kommer det sluta liksom? :P Fina bh:ar försten :)

2011-10-17 @ 19:40:35
URL: http://milosmatte.blogg.se/
Postat av: Jane l COCONUT

Får hoppas att de passar! :) Jag köper mina från LaSenza, superbilligt men lite knas med storlekarna dock... Har ju G/H innan bebis, så vi får se hur det slutar ^^ dock ska man inte klaga när det var ett fritt val. Jag vantrivs inte :P Får se till att köpa hem nya... 65 runt passar inte längre :( inte ens på yttersta hyskan.

2011-10-18 @ 00:24:38
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0