Mysdag

Har varit på universitetet idag och haft föreläsning. Smärtstillande och psykofarmaka. Väldigt spännande :) Och såååå skönt att ha ganska mycket erfarenhet av psyk i baggaget, både privat, studiemässigt och jobbmäsigt, det gör denna kurs betydligt lättare! Har tittat igenom vad vi ska kunna inom psykiatri (som också ingår i denna kurs) och det är mycket jag redan kan eller i alla fall har ett hum om. Yey! :)

Efter skolan så städade jag köket, konstigt hur jag alltid har lite mer energi när jag varit iväg och gjort något hela dagen. Sedan gjorde jag skink/mozzarella-lasagne och ställde in i kylen i väntan på syster och hennes pojkvän.



syster+pojkvän+deras bebis


deras bebis


noah som äter glass till efterrätt och inte vill vara med på kort

Senare åkte vi och handlade och när vi kom hem så skulle Noah (innan han skulle sova) ta kort på mig och lillebror. Detta är resultatet:



Kommentarer
Postat av: Jane l COCONUT

Det syns ju verkligen att du är gravid! Så mysigt!

Svar: Åh, tack. Tror man ska satsa på så mycket gratis som möjligt ändå ;) Tack för alla tips, nu ska anmälas! :D Ska också skaffa gravidförsäkring :)

2011-09-14 @ 17:09:47
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0