obsession

"Även om viktuppgången varierar från kvinna till kvinna så ligger den genomsnittliga viktökningen i vecka 18 på mellan 4,5 och 6 kilo"

!

Nu känns det bättre :)




Bortsett från det så är jag suuuuperförkyld. Ser inte fram emot att sitta och snörvla på föreläsningen i eftermiddag. Har dessutom missat en föreläsning förra veckan eftersom Noah var sjuk = jag kanske är helt lost i vad de pratar om? Ska försöka att ta och läsa lite i farmakologiboken ikväll, så man har lite koll.

Idag åkte M till Norge för veckan, så jag och skrutt är ensamma. Ska iväg till syster för att äta mat ikväll, men sen blir det nog rätt ensamt att krypa ned i sängen...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan =) härlig blogg, ja du jag var nog lite så med mitt första barn att jag tittade på vågen men sen vid 7de månaden hade jag gett upp haha.

Förkyld, tror det är nått vi alla mer eller mindre har nu, även jag =/ men men bara dricka lite c-vitamin kanske =)

hoppas du får en bra dag. kram

2011-09-05 @ 12:50:29
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: Jane l COCONUT

Tack så mycket :) Jo det är en hel del sådant, jag har kontakt med piercare som gladeligen hjälper mig med detta, och de ska anmäla henne. Först vill de veta vad hon håller på så för; de är ganska nyfikna. Jag behövde hjälp med ytterligare information, så hon hjälper mig med detta. :) Hon ska anmälas för personliga påhopp mm. så jag ska samla allt på en gång (och spela in ett samtal med henne så att man verkligen får bevis på vad hon sagt!)

2011-09-06 @ 12:19:46
URL: http://coconutwonder.blogg.se/
Postat av: Jane l COCONUT

Har du gått upp mycket? Jag "ska" gått upp ca 10 kg, men sist jag kollade var det 0,4kg :S

2011-09-06 @ 12:20:29
URL: http://coconutwonder.blogg.se/
Postat av: Jane l COCONUT

Nej jag har inte fått kommentarer, men när man läser på internet så tycker de att jag ska försöka gå upp ett par kg, men det kommer om det vill! Kroppen kan lixom :)



Äntligen kom det på film! :D

2011-09-07 @ 22:08:14
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0