Stör mig på allt

Går från noll till allt på en halv sekund. Hetsar och är så jävla arg hela tiden. Stör mig så grymt på saker jag inte borde störa mig på och är så jävla avundsjuk på allt och alla. BLÄ helt enkelt. Men då och då kommer små stunder fritt från allt det där när jag bara ser hur bra allt kommer bli. Men jag är orolig, för ingenting kommer såklart bli som det är nu, och hur mycket jag än försöker kommer jag aldrig veta exakt hur det blir förens vi är där...

Vecka 18 imorgon alltså. Kanske skulle försöka få en ny magbild då :)


Kommentarer
Postat av: Jane l COCONUT

Känner igen det såååå väl! Läste du om mitt utbrott på stationsvärden i Skövde som jag bad dra åt helvete för att han var så jävla idiotisk?? ;)



Men det blir bättre snart! Förhoppningsvis. Det brukar ju ge sig. Jag mår helt toppen för tillfället nu. Du har större livmoder än vad jag har, och jag är i v 24. Urs, lite smånervös, magen växer knappt och den är så himla liten..



Svar: Nej, det har vi inte! Vart finns det att hämta ut gratissaker? Har inte vågat då det känns som att man behöver gå med i massa saker och att det inte alls blir billigt i slutändan...

2011-09-13 @ 18:42:53
URL: http://coconutwonder.blogg.se/
Postat av: Suzze

Grattis till v.18 :)

2011-09-13 @ 19:00:25
URL: http://galenkanin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0