Storebror!

Som sig bör så började jag ganska tidigt med att boa. Fixa och dona och allt skulle möberas om och nya möbler och hej och hå. Det tar sig,och kommer bli jättefint och framför allt praktiskt när jag är klar. Det kommer vara mer förvaring och mer plats :) Har exempelvis fått min svåger och sambo att bära ned den jättestora garderoben i Noahs rum till källaren. Det var knappt att det gick, men nu står den där! I varje fall har ett av projekten varit att göra om i Noahs rum. Bland annat ställa in en lång hylla med ben på till honom där han kan leka, ha förvaring och sitta och rita. Idag blev den klar, och här är resultatet:

(parkeringen i en av hyllorna. ursäkta kassa kvalitén, min sambo stänger av blixten jämt)


Idag har annars varit en bra dag! Var hos fina Sophia idag och åt lunch och spelade Super Mario. Måste göras igen, även om vi sög. Det var skoj i varje fall :) Har även hunnit boka en klipptid tills imorgon, yey! Kommit över min rädsla för vad min frisör ska säga om mina konstigheter med håret.. Får se hur det går imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: idlisa

Va fin o smart hylla :)

2011-10-08 @ 18:04:53
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0