WIIIIIIE!

De som känner mig vet att jag aldrig har tur med något. Har aldrig vunnit en tävling på tur i hela mitt liv, inga vinster på lotto eller bingo eller någnting. Jag har ALDRIG tur när det gäller slumpen sådär. Men idag när jag öppnade min mail så ser jag ett mail om Testpilotgrejen som Åhléns eftersökte. Jag tänkte att det var ett såntdär "jaha nu är vi klara och har plockat ut de som får testa, vill ni köpa grejerna får ni ett förmånligt erbjudande här, blablabla" men nej! Hem i posten i veckan kommer ett underställ, ullsockor, en fleecejacka samt skalbyxor och skaljacka! Ååååååh, detta är nog det närmsta en trissvinst jag någonsin kommer komma, så jag tänker vara skitglad!

Kommer såklart medfölja en del uppgifter och ansvar, men det sköter nog sig självt rätt bra. Han går ju på dagis, så att testa kläderna kommer inte vara något problem :) Dessutom älskar han att vara ute och jag har en fungerande digitalkamera i huset. Så detta var bara bra! (köpte visserligen höstjacka så sent som i förrgår... men äsch!)


Detta färgpaket valde vi. Det fanns detta och sedan ett blått, men detta kändes mer "Noah" (lila är hans favoritfärg - kommer dock ej från mig, jag avskyr lila). Man kan gå in på Åhléns medlemsgrupp på Familjeliv och bli medlem, och tävla om samma set som vi nu ska testa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0