Idag ska Lovis komma säger mamma, och mamma vet ju alltid bäst.

Saker jag gör på morgonen innan mina pojkar vaknat (hoho, snart är det inte bara pojkar här. sjukt, jag som vant mig vid tanken på att för alltid vara en pojkmamma!):

♥ Läser bloggar - hoppas att någon uppdaterat under natten/morgonen.

De jag brukar gå in på är (bland annat)
Audhumble - Som skriver om amning, BLW, samsovning och nära föräldraskap.
Lady Dahmer - Som de flesta känner till, annars är det barnuppfostran och genus som intresserar mig mest.
Jane - Skriver om allt möjligt. Fick sin dotter i slutet av december, så där har jag hängt ett tag nu.
Idlisa - Skrev om sina försök att bli gravid, plussade på julafton och skriver också om det mesta.
UnderbaraClara - Behöver väl inte heller någon närmre förklaring. Fina bilder!
Sagogrynet - Skiver om amning mestadels.
Lyckobacken - Ekobloggen #1

(när jag får tråkigt brukar jag även surfa in på alla vanliga bloggar, typ Egoinas, Englas showroom, Stina-lee och liknande, för att få min dos av icke barn/eko/genus-relaterade saker. fast nu vill jag läsa mest om förlossning och se fina bilder på bebisar.)

♥ Skriver på forum - om allt och ingenting
♥ Kollar på serier - ingenting är så mysigt för Markus att vakna till som exempelvis En unge i minuten
♥ Googlar besatt kring tygblöjor, olika märken, recensioner, fraktalternativ (eftersom jag bara vill ha sånt som inte finns i Sverige. berätta inte för Markus om priserna, men just nu är jag rätt inställd på att testa Softbums och ska nog beställa hem ett par för att testa när han inte ser)

Denna morgon har jag även googlat hallonmousse. Det är himla gott ska ni veta.


hallonmousse x 4. bara så du vet Lisa, så förutom fläskfilé och bea så ska vi nog göra hallonmousse ikväll också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0