Mitt hjärta spricker!

Åh jag älskar mitt barn så otroligt mycket. Han är den finaste, mest omtänksamma man kan tänka sig. Jag är så glad att jag har honom. Han är det finaste och bästa som hänt mig i hela mitt liv. Hur dåligt det än blir är han alltid min solstråle.

Idag har vi myst och gosat och han har sagt saker som:
- Det är mycket jag ska lära lillasyster när hon kommer.

Han kom även fram till igår att eftersom det är lillasysters födelsedag den dagen hon föds, så måste han ge henne en present. Han har en gosedjurshaj som han brukar sova med, och när vi köpte den fick man med en liten haj också. Den lilla hajen kom han på att han ska ge till lillasyster. Då ska han vara mamma haj och lillasyster barnhajen. Vi ska slå in det också, har han bestämt. ♥

Idag var han ute i köket och letade efter en del till sin bil. Hittade pamperskartongen som vi fick från babyproffsen och hittade babyskallran som låg däri. Den tog han med ut i vardagsrummet och sa "Mamma, det här är den PERFEKTA presenten till lillasyster!". GULLUNGE JAG ÄLSKAR DIG SÅ JAG TROR HJÄRTAT SPRICKER SNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0