när man skiter i allt man borde göra och gör något kul

Enkelt och roligt (&fint tycker jag) pyssel för barnen :) Jag orkade inte riktigt städa så jag rotade fram eltejpen jag köpte sist i var på Jula och trollade fram en hage i hallen. Hade lovat Noah det i nya lägenheten så nu infriades löftet. Kan lova att det var en glad pojke som kom hem. Får väl ev förfina den lite eller göra en ny i Noahs rum så småningom, men så länge är denna perfekt!

 

never mind skiten överallt, det är det jag borde göra, men man tröttnar på det ;)



lätt som en plätt!


Kommentarer
Postat av: Linda

åååh, happyface på mig när ja ser dessa uppdateringar! pysselinlägg ftw! :D så roligt o läsa! jag gillar dina andra inlägg oxå såklart, när du filtrerar känslor, analyserar, delar med dig. kan för allt i världen inte sätta mig in i hur kämpigt det måste vara, men du verkar vara stark! Tänk vad mycket du klarar/klarat av? du verkar vara en supermamma!

Kram Linda

2012-06-06 @ 21:17:28
URL: http://lx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0