när man undrar

Kan man bli utbränd av att vara mammaledig eller? Har nog aldrig, skola & jobb till trots, kännt mig så fruktansvärt stressad hela tiden som jag gör nu. Fyfan. Men, hinner inte skriva mer om det eftersom jag måste byta blöja, knyta upp Lovis, springa till bussen, åka till dagis, hämta Noah, åka buss tillbaka, handla, städa, försöka ta hand om två barn samtidigt och sen ikväll F Ö R S Ö K A stressa ned och ha en trevlig kväll med mina vänner trots att lägenheten ser ut som ett jävla bombnedslag.

Undrar om det är härifrån illamåendet och ångesten kommer. Kanske, kanske inte. Svårt att veta. Svårt att göra något åt. Dags att springa till bussen nu, får fundera en annan dag.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska hjälpa dig så gott jag kan med allt så du slipper känna dig stressad! <3

2012-06-05 @ 16:45:18
URL: http://moonforce.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0