Saker jag funderar på att skiva om

Okej, om jag gör en liten lista här så kanske jag kan beta av den, för jag har en del saker jag har tänkt att jag ska skriva om men aldrig liksom kommit mig för att göra det. Jag vill skriva:
 
*pysselinlägg - jag syr faktiskt en del och jag måste bli bättre på att dokumentera det!
*Ett inlägg om tygblöjor och varför vi valt det Finns att läsa här!
*Ett inlägg om bärredskap och varför vi knappt använder vagnen
*Fler inlägg om barn och nära föräldraskap, varför det är viktigt
*Ett inlägg om BLW, bebisar & mat
 
Så nu kanske bloggen ändrar inriktning lite, men jag känner ju ändå att det egentligen är mest barn jag vill skriva om. Jag har så mycket att säga men ingen att säga det till, haha! Nåväl, vi får väl se. Men detta är vad jag ska försöka komma tillbaka till och använda när jag vill skriva något!
 
 



Idag ligger vi i sängen i skrivande stud (11:41). Lovis är sjuk och ha haft feber och jag är på bättringsvägen och är bara lite förkyld. Men en ordentlig sovmorgon behövdes kan jag ju säga. Svårt att få sova ut någonsin när man vaknar 40 gånger per natt. Men det är ju så kort tid så man får stå ut :)

Kommentarer
Postat av: afewsmallbruises.blogg.se

Hoppas verkligen att alla inlägg kommer upp! Jag längatar verkligen tills det öser in inlägg här, kommenterar så sällan men jag älskar verkligen din blogg, den är supermysigt skriven och du verkar ha en väldigt bra uppfattning (enligt mig) om att ta hand om barn och deras behov :)

Svar: Vad roligt att höra! Ikväll eller imorgon kommer tygblöjeinlägget i alla fall, alltid en början! Tycker det är så svårt att få ihop hela texter som inte blir så spretiga när det handlar om något man känner mycket för.
lillasyskon.webblogg.se

2012-09-01 @ 16:23:30
URL: http://coconutwonder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0